Bilgi İçin 0850 302 48 80

İade Koşulları

1) Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde www.bikestore.com.tr’ye iade başvurusunda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde başvurunuz kabul edildikten sonra iade edebilirsiniz. Ürün veya teslimat hakkında şikayetiniz veya talebiniz var ise lütfen öncelikle 08503024880 nolu müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz. Ürün iadesi için anlaşmalı olduğumuz Kargo ile gönderim yapmanız uygun olacaktır. Aşağıda belirtilen koşullar uygunsa ürünün size gönderimi ve iade için çıkan kargo ücretlerini ödemeniz gerekmektedir. Anlaşmalı Kargo haricinde farklı bir kargo şirketiyle karşı ödemeli olarak gönderilen paketler bilgi verilmemişse teslim alınmamaktadır. Sipariş gönderiminde ücretsiz kargo indiriminden faydanılmışsa, iade durumunda ilgili kargo bedeli de alıcıdan tahsil edilecektir. Kargo ücreti ödenmeden iade kabul edilmeyecektir. Anlaşmalı kargo haricindeki kargo şirketiyle gönderilerin kargo ücretleri tüketiciye aittir. Ürünü kesinlikle "Faturasıyla" veya "İade Faturasıyla" ve "İade Formu" ile beraber gönderiniz, aksi durumda iade kabul edilmeyecektir. Ürün teslim alındıktan sonra montaj yapıldığında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolması nedeni" ile iade alınmamaktadır. 


2) İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.


3) Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

• Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

• Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

• Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler. 

• Basılı ürünler (Kitap, vb)

• Elektronik ürünler, telefonlar ve Kurulum veya montaj yapılan bisiklet, motosiklet, yedek parça gibi ürünler iade alınmamaktadır. 

Mesafeli Satış Yönetmeliğine göre tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. (Sipariş üzerine ilgili atölyelerde üretimi yaptırılan ürünler bu kapsamdadır.)

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.


4) Elektronik ürünlerin 'Cayma Hakkı' dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.


5) Satın alınan Puzzle/Yapboz gibi açıldıktan sonra iadesi anında sonradan eksik parça tespiti yapılması mümkün olmayan ürünlerin poşeti açıldığında, tekrar satılabilir özelliğini kaybedecektir ve 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de poşeti açılmış Puzzle/Yapboz oyunları cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.


6) Satın alınan vakumlu ambalajla paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılması durumunda ürünün orijinal kutusuna zarar verilmiş olması sebebi ile, 2. el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında "ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması" gerekmektedir. Bu nedenle de vakumlu ambalajla paketlenmiş ambalajının kesilerek ve/veya yırtılarak açılan ürünler, montaj yapılan ürünler cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.


7) Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

• Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler  iade alınamamaktadır. Montajı yapılmış veya kullanılmış ürünler hiçbir şekilde iade alınmamaktadır.

• Kitap, DVD, VCD, CD ve kasetler

Yapacağınız iade yukarıdaki tüm koşullara uygun ise lütfen müşteri hizmetleriniz arayarak onay alınız. 

İade Süresi

Ürünü göndermeden önce bildirimde bulunarak kargo iade kodlarımızı alabilirsiniz. Ürününüz bize ulaştıktan sonra 3 iş günü inceleme süresinin ardından iade onaylanırsa muhasebeye bildirilir ve banka veya kartınız üzerinden iadeniz yapılır. Bankaların transferi yansıtma süresi 1-7 iş günü olabilmektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi bankanızla görüşerek alabilirsiniz. 

Şirket Kargo Müşteri Numaralarımız

Aras Kargo   - 1231336471224
Yurtiçi Kargo  -  949385479

Jel Akü gibi faturasında depozito bedeli bulunan ürünler için geri dönüşüm amaçlı olarak hurda akülerinizi depozito karşılığı elden teslim edebilirsiniz. Kargo ile geri dönüşüm ürünü kargo firmalarının taşıma güvenliği kurallarına göre alınamamaktadır.

Tüm ürünlerde üretici firmalar etiket renklerinde  yıllara göre değişiklik yapabilmektedir.
BikeSTore'da satılan tüm ürünler orijinaldir ve üreticileri veya Türkiye distribütörleri tarafından garantilidir. Ürünlerin kullanımı sonrası üretim kaynaklı veya ayıplı mal olduğu tespit edilen mallar için üretici firma web sitesinden size en yakın yetkili servis noktasına başvurmanız gerekmektedir. Ürün ile ilgili sorun garanti kapsamına giriyor ise üretici firma garanti sürecini başlatacaktır.

Tüm bikestore.com.tr şikayetleriniz ve talepleriniz için bize 08503024880 nolu müşteri hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz.

Hızlı Kargo

1000 TL Üzeri Kargo Bedava

Müşteri Hizmetleri

0850 302 48 80

Güvenli Ödeme

Kredi Kartı, Havale, Kapıda Ödeme

Taksit & İade İmkanı

12 Taksit İmkanı